Брандиране на коли

Брандиране на колa е един изключително ефикасен метод за реклама. Не изисква голяма инвестиция, а същевременно с това аудиторията, която вижда рекламата е много по-голяма, от колкото на статична реклама, например табела. Използвайки голямото преимущество, че преносителят на рекламата се движи, се дава възможност тя да бъде прочетена в различни райони на града и извън него. Не подценявайте силата на брандирането на служебния автомобил, а използвайте площта му, за да запознаете своите потенциални клиенти с вашите услуги. Освен това, фирма с брандирани служебни автомобили говори за престиж и стабилност. Ето и няколко насоки при брандирането на автомобил:

  • Посланието трябва да е кратко и ясно – дали фирмения ви слоган или изброяване на най-важните ви услуги/продукти за продажба. Това е важно да се съобрази, предвид, че в повечето случаи колата преминава движейки се покрай зрителя и той трябва да може за много кратко време да забележи съществената информация. Ако колата е претрупана с информация, то зрителя няма да прочете нищо и рекламата няма да изпълни функцията си.
  • Използвайте разумно площта на задната част на колата – това е площта, която ще се вижда по-дълго време от задния шофьор в задръствания или при движение в града. В този смисъл там е подходящо да сложите контактите на вашата фирма – телефон, сайт, имейл, нещо което човек може набързо да запише или запомни
  • Имайте предвид, че ако желаете чрез дизайн и фолио да промените целия облик на автомобила, т.е. всичката ламарина да бъде опакована в друг цвят, по закон това трябва да се обяви в талона на колата, т.е. ще имате допълнителен ангажимент да посетите КАТ.
  • Относно монтажа на фолиото е необходимо да измиете колата добре непосредствено преди да ни я докарате за да я брандираме. Така фолиото ще залепне здраво, без слой прах под него.
  • Относно видовете фолио – най-често се използва плътно бяло с пълноцветен печат с CAST ламинат – това е специално автомобилно фолио, което издържа на атмосферни влияния, като дъжд, слънце, вятър и др. Цената му е по-скъпа от обикновеното фолио, но трайността му е доста по-голяма! Ако желаете да се брандира частта където има прозорец е добре да се използва перфо фолио (на дупки), за да може да преминава светлината през него и да има все пак някаква видимост.

Относно дизайна на брандирания ви автомобил – доверете се на нас! Ще ви посъветваме как и къде ще бъде най-добре да поставим брандиране, както и какъв вид фолио е най-добре да се използва.

Ако желаете да научите повече за нашата услуга за брандиране на коли, можете да се свържете с нас в София за безплатна консултация и ще обсъдим конкретните ви нужди, актуални цени и условия за доставка.